Audio Promo

Wednesday, March 8, 2017

2017 Poets' Corner - The Conversation goes... ((Poetry link - http://spokenwordpoetscornerundressed.webs.com)


Perfect not to let go Anyway it happens Anyway that its Not uncommon And it finds a way Back to me that Nowadays I'm finding the reasons That's why I should I do I do Anyway Feel this way That's it, just Perfect not to let go Not letting go anymore I'm holding this For me and Anyway it's just Not uncommon that I Should feel this way, anyway That's the reason I do, I do It happens And its Not uncommon for me to Do the unperfect, imperfect thing


 Perfectionnez pas laissez aller de toute façon il se produit de toute façon que son non rare et lui trouve une manière de nouveau à moi que de nos jours je trouve les raisons qui est pourquoi je devrais je je sens de toute façon de cette façon qui est lui, me perfectionne juste pas laisse aller ne pas laisser vais je tiendrai désormais ceci pour moi et de toute façon il est non rare simplement que je devrais sentir de cette façon, quoi qu'il en soit c'est la raison que je, je la font se produit et son non rare pour que je fasse l'umperfect, chose imparfaite

No comments:

Post a Comment

You Don't Say Goodbye . .

( Italian Version) E non dite arrivederci Ecco perché li manco Lungo ed ultimo i giorni Questo affare ha cominciato Non dite arrivederci Po...